زک افران رقصنده و خواننده آمریکایی

زک افران با نام کامل زاکری دیوید الکساندر افران رقصنده، خواننده و بازیگر آمریکایی در 18 اکتبر 1987 در شهر سنت لوئیس اوبسپوی کالیفرنیا بدنیا آمد.

استایل زک افران

زک افران به زندگی شخصی اش بسیار اهمیت میدهد و دیده نشده در مورد روابطش درشبکه های اجتماعی و رسانه ها صحبتی کند و در شبکه های توییتر و فیسبوک حساب شخصی ندارد و میگوید وقت گشت و گذار در این شبکه ها ندارم. 

جالب است بدانید ثروت زک افران در سال 2008،  8/5 میلیون دلار براورد شد و در مجله فوربس رتبه 92 از لیست صد نفره را از آن خود کرد. 

استایل زک افران

ز زک افران با نام بت نوجوانان اسم میبرند چرا که در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است درست است که زک افران استایل بی نقص و جذابی دارد  ولی نباید این را فراموش کنیم که قد زک تنها 173 سانتی متر است.

استایل زک افران

زک افران و شایعات روابطش

از جمله فیلهای سینمایی که باعث درخشش و شهرت و محبوبیت زک افران در بین نوجوانان و جوانان شد می توان به دبیرستان موزیکال، سریال سامرلند، دبیرستان موزیکال 2، اسپری مو و . اشاره نمود. در سال 2005 در فیلم دبیرستان موزیکال با ونسا هاجنز آشنا می شود و به گفته ونسا هاجنز آنها از سال 2005 تا سال 2010 باهم قرار می گذاشتند و در نهایت در سال 2010 از هم جدا می شوند 

استایل زک افران

گرچه بعد از این جدایی شایعاتی در رابطه با ارتباط زک با افراد مشهوری مانند سلنا گومز، تیلور سویفت و میشل رودریگز و چند تن دیگر پخش شد ولی هیچوقت تایید نشد.

حتی عکس هایی از زک افران با اشلی تیزدیل درحال خوشگذرونی در ساحل پخش شد که باعث پخش شایعات و دردسرهایی برای اشلی شد تا جاییکه اشلی تیزدیل در توییترش توییتی مبنی بر اینکه  رابطه ای بین آن ها نیست و عکس ها مربوط به تولد 26 سالگی اشلی است گذاشت. و از آن جایی که بالاتر اشاره کردیم زک علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصیش ندارد با رسانه ها صحبت نکرد .

استایل زک افران

عیاشی های زک افران با میشل رودریگز

زک افران در خوشگذرونی و عیاشی تا جایی پیش رفت که همه فکر می کردند سرنوشت زک نیز مانند بعضی از ستاره های شکست خورده به سرانجام بدی خواهد انجامید ولی زک توانست خود را بازسازی کند او حتی دررسانه ها علت مصرف موادمخدر و کوکائین را فرار از فشار رسانه ها اعلام کرد. زک افران در سال 2014 با میشل رودریگز رابطه عاشقانه کوتاه مدتی را شکل داد و تابستان  همان سال به کل اروپا سفر کردند و عیاشی هایش را از سر گرفت در همان زمان میشل و زک از هم جدا شدند و هر کدام راه خود را پیش گرفتند.

 

 


برندکده افران ,میشل ,اشلی ,عیاشی ,رابطه ,رودریگز ,میشل رودریگز ,اشلی تیزدیل ,ونسا هاجنز ,دبیرستان موزیکال ,خواننده آمریکایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شب که میشه webseobas احترام، اخلاق، ادب شعر و شور ارز دیجیتالی هر چی که بخوای 24 بی؛ دانلود آهنگ جدید پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال