6 لباس ضروری برای داشتن بهترین استایل مردانه روزمره

در این مقاله با 6 نمونه از لباسهای ضروری برای داشتن یک استایل مردانه روزمره آشنا می‌شوید؛ لباس‌ هایی که پیشنهاد می‌کنیم اگر تا امروز بیخیال شان شده اید، از این لحظه به بعد برای خوشتیپ‌تر شدن سراغشان بروید.
  1. کدام شلوار بهتر است؟
مدل های متفاوت شلوار جین و اسلش مردانه برای ساخت یک استایل روزمره میتواند بسیار مناسب باشد ولی در صورتی که سن و سالتان به اسلش نمیخورد و یا با شلوارهای جین تنگ میانه ی خوبی ندارید از شلوارهای جین راسته استفاده کنید. اگر بودجه محدودی برای تهیه لباسهای روزمره‌تان در نظر گرفته‌اید، بهتر است بدنبال یک شلوار جین مردانه تیره و یک شلوار جین با رنگ روشن بروید. از رنگ‌های تیره مثل سرمه‌ای در فصل‌های سرد سال استفاده کنید و از رنگ روشن برای روزهای گرم و آفتابی کمک بگیرید.
  1. جوراب‌های Happy Socks
احتمالا شما هم متوجه حضور جورابهای رنگی که بیشتر بعنوان جوراب‌های خوشحال یا Happy Socks شناخته می‌شوند، شده‌اید. جالب است بدانید بسیاری از استایلیست‌ها داشتن چند جفت جوراب رنگی خوشحال را یکی از ضروریات درست کردن استایل روزمره مردانه می‌دانند! این جورابها  با طرحهای بانمک و معمولا رنگ‌های تند و متضاد دارند.  اگر شما بتوانید بین رنگ جوراب و تیشرت یا بلوزتان هماهنگی ایجاد کنید، استایل تان بسیار جذاب تر بنظر خواهید رسید. بیشتر این جوراب‌ها ساق بلند هستند و از زیر شلوار و بالای کفش دیده خواهند شد؛ بهمین خاطر هماهنگی بین یکی از لباسهای ست روزمره شما با این مدل جوراب‌ها جذابیت بیشتر به استایلتان خواهد داد.
  1. سری به سفید بزنید
یکی از ضروری‌ترین لباس‌هایی که برای داشتن یک استایل روزمره به آن احتیاج دارید تیشرت سفید یقه گرد مردانه است. به قد آستین‌های تی‌شرت تان توجه کنید. اندازه آستین نباید خیلی بلند باشد و نزدیک آرنج‌ها قرار بگیرد و نباید آنقدر کوتاه باشد که به سرشانه‌ها نزدیک شود. 
    1. کوله بخرم یا کیف؟
اگر خوشتیپی برایتان اهمیت دارد جزو آن گروه از مردانی نباشید که دوست ندارند دست‌هایشان به کیف بند باشد و جیب‌هایشان را پر از خرت و پرت می‌کنند؟ با توجه به سن و موقعیتی که بیشتر در آن به سر می‌برید سراغ یک کیف پستچی یا یک کوله پشتی راحت بروید. این کیف‌ها مانع آزادی دست‌های شما نمی‌شوند، به وسایل تان نظم می‌دهند.
    • سعی کنید بعد از شلوار, تیشرت و یا بلوزتان به سراغ کوله پشتی بروید تا بتوانید بدنبال رنگ‌هایی بروید که به سایر اجزای استایلتان می‌آیند.
  1. قواعد انتخاب کفش
به جز کفش‌های تمام چرم مشکی مردانه بنددار و طرح دار، بقیه کفشها برای ساختن یک استایل روزمره مردانه مناسب است. اگر اهل گردش با دوستانتان هستید داشتن یک جفت کتانی برایتان ضروری است. چنانچه اهل ورزش هستید بدنبال یک جفت کفش مردانه ورزشی با رنگهای شاد و پرانرژی باشید که بتواند شما را برای ورزش کردن سر ذوق بیاورد. 
  • معمولا دو رنگ کتانی مشکی و سرمه‌ای با بیشتر لباس‌ها قابل ست شدن می باشد. برای نیم‌بوت هم بهتر است سراغ رنگ مشکی بروید و اگر لازم شد رنگ بندها را با کمربند یا سایر اجزای استایلتان ست کنید.
  1. بلوزی برای هوای خنک
با نگاهی به انواع بلوز و پیراهن مردانه متوجه خواهید شد درست همان مدلهایی که نمی‌توانید در مهمانی‌های رسمی بپوشید، مدل‌هایی هستند که می‌توانید برای ساختن یک استایل روزمره از آن استفاده کنید. بلوز با رنگهای طوسی، سرمه‌ای یا مشکی قابل ست شدن با اکثر لباسها هستند. برای مثال می‌توانید یک بلوز یقه هفت طوسی را در کنار شلوار جین راسته سرمه‌ای تیره قرار دهید و یک نیم‌بوت را برای کامل کردن این ست در روزهای خنک پاییزی به کار گیرید.

برندکده روزمره ,مردانه ,استایل ,شلوار ,بروید ,مشکی ,استایل روزمره ,برای داشتن ,ضروری برای ,استفاده کنید ,مردانه روزمره ,استایل مردانه روزمره ,استایل رو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ستار سئو روز های من دانلود فایل سایت تفریحی گلستان فان سنگ های زینتی نعلینج آنلاین سایت تفریحی و سرگرمی تاپ ناز خاطره باز *-*